- 29 april 2024
Digitale verpakkingsdruk staat hoog op de agenda
Eindelijk. Drupa komt er weer aan en naarmate het startschot dichterbij komt, nemen de verwachtingen toe. Achterhalen wat het hoofdthema van de beurs wordt, is een netelige kwestie, zeker nu de laatste editie al van acht jaar terug dateert en we ondertussen de impact van covid gehad hebben. Behalve het feit dat de wereld almaar digitaler wordt, bepalen ook aspecten zoals duurzaamheid, automatisering en workflows hoe langer hoe meer de meeste print- en verpakkingsactiviteiten. Bovendien wordt gekwalificeerd personeel aantrekken en bijhouden voor heel wat bedrijven moeilijker nu de babyboomers op pensioen gaan en de jonge, digitale generaties werk en leven op een andere manier benaderen.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.