- 27 februari 2023
Grafimedia en de Europese Green Deal
Of we het tegengaan van klimaatverandering nu belangrijk vinden of niet, de grafische bedrijven gaan er mee aan de slag. EU-plannen en doelstellingen hebben directe gevolgen voor samenleving en bedrijfsleven. Bij het maken van plannen voor de lange termijn heeft men te maken met een steeds kortere termijn. De doelstellingen van 2030 hebben invloed op huidige investeringsbeslissingen. Steeds meer moeten ondernemers verder kijken dan de eigen bedrijfsvoering. Het gaat erom de gehele productieketen onder controle te krijgen. Een lastige uitdaging.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.