- 30 augustus 2023
Nieuwe trendcollectie met twee bijzondere etiketten uit één productierun
Een volledig nieuw product vraagt om een volledig nieuwe verpakking. Het Belgische verzorgingsmerk Mylène ontwierp in eigen huis een heel bijzonder verpakkingsdesign voor haar nieuwe Romance trendcollectie. Met haar douchegel tekende zij voor een primeur op etikettengebied. De fles is namelijk voorzien van een transparant etiket rondom de fles in no-label-look dat doorheen het flesje zichtbaar is. Etikettenproducent Autajon is verantwoordelijk voor de productie.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.