- 30 januari 2022
Waarom digitaal gedrukte verpakkingen (nog) niet doorbreken
Alle marktonderzoeken van de laatste jaren verwachten dat digitaal gedrukte verpakkingen de komende tijd een groei van 10 tot 15 procent zullen kennen. In die situatie kan het provocerend lijken om te stellen dat de digitale druk in de verpakkingssector de verwachtingen niet inlost ondanks het feit dat iedereen ondertussen wel vertrouwd is met de toegevoegde waarde die digitale print kan bieden. Wat zijn de redenen daarvoor? En zullen die verwachtingen na covid wel bewaarheid worden?
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.