- 11 januari 2021
- Door Print.com
Print.com deelt eerste plannen voor 2021
Ondanks het turbulente jaar dat achter ons ligt, is het doel van Print.com onveranderd: klanten een onvergetelijke printreis bezorgen. Bij het uitzetten van de koers voor het nieuwe jaar was de wishlist van professionals een belangrijke bron van inspiratie. Co-creatie is namelijk ook in 2021 het vertrekpunt van de doorontwikkeling van het internationale printplatform. Onder het genot van een oliebol en champagne licht het bedrijf een tipje van de sluier op.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.